About Me

My photo
Pasir Gudang, Johor, Malaysia

Tuesday 25 October 2011

sedihhh :(


Boy : Awak janji pakai tudong keluar rumah . Kat Fb padam semua gambar seksi dan tak pakai tudong tuhh .
Girl : Oke wak , Selagi awak jage saya , saya ikot cakap awak (macam orang bodoh)
Boy : Saya sayang awak . awak da buat saya lupa kat ex saya . SUMPAH .
Girl : (Tersenyum gembira)
Boy : Awak janji jgan tggalkan saya .
Girl : Saya Janji (beria)

Beberapa bulan kemudian . Si Boy pegy jauh . untuk memperjuangkan negara .

Minggu pertama .

Boy : Bby jage diri mase b tade ehh . Janji .
Girl : Janji . Tapi bby risau b cari lain .
Boy : Bby ! nape cakap macam tuhh . B takan tggalkan bby ! Ingat tuhh . (Yek2 je)
Girl : Tanx b . (Keresahan)

Minggu kedua .

Awek dia niy tggu text dari si pakwe . Dia send msj mara2 pun macam tuh jugak .
Pakwe dia angkat fon dan cakap 

betry fon loww . 

Si makwe sabar dan menunggu mesej dari dia .
Masih tidak ada . padhal baru lepas col .
Menangis dia .

Minggu ketiga . 

tunggu dan teros menunggu .
sampai ari terakhir si pakwe pakai fon . 
Dea mesej :

Awak , saya putoskan hbgan kite . smpan kngn kite . jage diri . salam .

Si makwe dia teros col .

Boy : ye ?
Girl : sebab ?
boy : sebab ape ?
Girl : sebab na putos .
Boy : Dah ade orang lain .

Si Gurl teros mematikan talian . Menangis dia kat dlm bilik .
Hancur nya hati makwe dia . padahal makwe dia setia menunggu dia .
Senang nyer Boy cakap ek . Hbgn mereka memang tak lame . Baru na masuk 7months .
Tapi rase sayang dah membuak-buak . Si Gurl terlalu sayangkan dia . 
Ramai2 kawan2 nyer ta percaye tapi itu lah kenyataan nyer . Dia tabah :')
Cousin boy dia semua benci pada nya . Tak suke . Waktu kapel dulu punye baik .
Sedih lagy . Akhirnyer si Gurl menjadi seperti dulu . kerana sumber kekuatannyer dah ilang .


si gurl berkate pade kawan2 nyer ,

Korang kalau aku dah ta pat tgok dunia lagyy .Tolong cakap kat si ex niy supaya kebumikan aku . sebab dia pernah jnji kalau aku mati dea akan gali kubur dan kebumikan aku .

Kawan2 dia hanye tergelak . 

Semoge lelaki itu sedar akan kesilapannya . Kerana si gurl akan pergi jauh . 

No comments:

Post a Comment